Rachunkowość dla pracowników magazyn opcja podatek


ESO: rachunkowość dla opcji na pracownice przez David Harper Znaczenie powyżej Niezawodność Nie przejdziemy do gorącej debaty na temat tego, czy firmy powinny wydawać opcje na akcje pracownicze. Powinniśmy jednak ustalić dwie rzeczy. Po pierwsze, specjaliści w FASB (Financial Accounting Standards Board) chcieli, aby opcje kosztowały od początku lat dziewięćdziesiątych. Pomimo nacisków politycznych, wypłaty stały się mniej lub bardziej nieuniknione, gdy Międzynarodowa Izba Rachunkowa (RMSR) tego wymagała z powodu zamierzonego nacisku na konwergencję między amerykańskimi a międzynarodowymi standardami rachunkowości. Po drugie, wśród argumentów słuszna debata dotyczy dwóch podstawowych cech informacji dotyczących rachunkowości: trafności i rzetelności. Sprawozdania finansowe wykazują standard istotności, gdy zawierają wszystkie istotne koszty poniesione przez firmę - a nikt nie kwestionuje poważnie, że opcje są kosztami. Raportowane koszty w sprawozdaniu finansowym osiągają standardy wiarygodności, gdy są mierzone w sposób bezstronny i dokładny. Te dwie cechy istotności i niezawodności często kolidują w ramach rachunkowości. Na przykład nieruchomość jest wykazywana według kosztu historycznego, ponieważ koszt historyczny jest bardziej wiarygodny (ale mniej istotny) niż wartość rynkowa - to znaczy możemy wiarygodnie ocenić, ile wydano na zakup nieruchomości. Przeciwnicy wykraczają poza priorytet niezawodności, nalegając, że koszty opcjonalne nie mogą być mierzone z zachowaniem spójności. FASB chce nadać priorytet znaczeniu, wierząc w to, że w przybliżeniu prawidłowe ujęcie kosztów jest ważniejsze niż dokładne pomijanie tego faktu. Niezbędne ujawnienie informacji Od teraz w marcu 2004 r. Obecna zasada (FAS 123) wymaga ujawnienia, ale nie uznania. Oznacza to, że szacunki kosztów opcji muszą być ujawnione jako przypis, ale nie muszą być ujęte w kosztach rachunku zysków i strat, gdzie mogłyby zmniejszyć zysk (zyski lub dochody netto). Oznacza to, że większość firm faktycznie zgłasza cztery zysk na akcję (EPS) - chyba że dobrowolnie wybiera rozpoznanie opcji, które setki już zostały zrobione: w rachunku zysków i strat: 1. Podstawowy EPS 2. Rozwodniony EPS 1. Pro Forma Podstawowy EPS2. Pro forma rozcieńczony EPS rozcieńczony EPS rejestruje pewne opcje - te, które są stare i w pieniądzu Kluczowym wyzwaniem w obliczaniu EPS jest potencjalne rozmycie. W szczególności mamy do czynienia z wybitnymi, ale niewykorzystanymi wariantami, starymi wariantami przyznanymi w poprzednich latach, które mogą być łatwo przekształcone w akcje zwykłe w dowolnym momencie (dotyczy to nie tylko opcji na akcje, ale także długów zamiennych i niektórych instrumentów pochodnych.) Rozwodniony EPS próbuje uchwycić ten potencjalny rozmycie z wykorzystaniem metody skarbowej zilustrowanej poniżej. Nasza hipotetyczna spółka posiada 100 000 akcji zwykłych, ale także 10.000 wybitnych opcji, które są w sumie. Oznacza to, że otrzymali 7-miesięcznej ceny wykonania, ale od początku wzrósł do 20: Podstawowy EPS (akcje zwykłe zysk netto) jest prosty: 300 000 000 3 000 na akcję. Rozwodniony EPS wykorzystuje metodę kapitału własnego, aby odpowiedzieć na następujące pytanie: hipotetycznie, ile akcji zwykłych byłoby wybitnych, gdyby wszystkie opcje pieniężne były realizowane dzisiaj W powyższym przykładzie powyżej, ćwiczenie mogło dodać 10 000 akcji zwykłych do baza. Jednak symulowane ćwiczenia zapewniły firmie dodatkową gotówkę: przychody z realizacji w wysokości 7 EUR za opcję, a także ulgę podatkową. Korzyść podatkowa to prawdziwa gotówka, ponieważ firma może zmniejszyć dochód do opodatkowania poprzez zysk opcji - w tym przypadku 13 za wykonaną opcję. Dlaczego? Ponieważ IRS będzie zbierać podatki od posiadaczy opcji, którzy będą płacić zwykły podatek dochodowy z tego samego zysku. (Zwróć uwagę, że ulga podatkowa dotyczy niekwalifikowanych opcji na akcje. Tak zwane opcje na akcje motywacyjne (ISO) mogą nie podlegać odliczeniu od podatku dla firmy, ale mniej niż 20 przyznanych opcji to normy ISO). Pozwala sprawdzić, jak stało się 100.000 akcji zwykłych 103,9 tys. Rozwodnionych akcji w ramach metody skarbowej, która, pamiętaj, jest oparta na symulowanych ćwiczeniach. Zakładamy, że wykonujemy 10 000 opcji pieniężnych, które same zwiększają 10.000 akcji zwykłych do bazy. Ale firma odzyskuje dochody z ćwiczeń wynoszące 70 000 (7 sztuk na jedną opcję) i 52 000 (52) (13 zysków x 40 stawki podatkowej 5,20 na jedną opcję). To świetny rabat pieniężny w wysokości 12,20 zł, który można mówić, za opcję za łączną kwotę 122 000. Aby zakończyć symulację, zakładamy, że wszystkie dodatkowe pieniądze są wykorzystywane do odkupienia akcji. Przy obecnej cenie 20 na akcję spółka kupuje 6.100 akcji. Podsumowując, konwersja 10.000 opcji tworzy tylko 3 900 dodatkowych akcji netto (10.000 opcji przeliczonych minus 6.100 akcji odkupu). Oto formuła, w której (M) aktualna cena rynkowa, (E) cena wykonania, (T) stawka podatku i (N) liczba wykonanych opcji: Pro Forma EPS rejestruje nowe opcje przyznane w ciągu roku Dokonaliśmy przeglądu jak rozcieńczony EPS zawiera wpływ niespłaconych lub starych opcji pieniężnych przyznanych w poprzednich latach. Ale co robimy z opcjami przyznanymi w bieżącym roku podatkowym, które mają zerową wartość wewnętrzną (to znaczy, zakładając, że cena wykonania jest równa cenie akcji), ale są kosztowna, ponieważ mają one wartość czasu. Odpowiadamy, że korzystamy z modelu wyceny opcji w celu oszacowania kosztu utworzenia niepieniężnego kosztu, który zmniejsza osiągnięty dochód netto. Metoda z zapasami skarbowymi zwiększa mianownik wskaźnika EPS poprzez dodanie akcji, przy czym pro forma expensing zmniejsza licznik EPS. (Możesz zobaczyć, jak wyliczanie nie podwoi się, ponieważ niektóre sugerują: rozcieńczony EPS zawiera starą opcję, podczas gdy pro forma expensing zawiera nowe dotacje). Przejmujemy dwa wiodące modele, Black-Scholes i binomial, w kolejnych dwóch ratach ale ich skutkiem jest zwykle opracowanie szacunkowej wartości szacunkowej kosztu, która wynosi od 20 do 50 akcji. Chociaż proponowana zasada rachunkowości wymagająca wyliczenia jest bardzo szczegółowa, nagłówek jest wartością godziwą w dniu przyznania dotacji. Oznacza to, że FASB chce, aby firmy szacowały wartość godziwą opcji w momencie przyznania i zapisywania (rozpoznania) tego kosztu w rachunku zysków i strat. Rozważmy poniższą ilustrację z tą samą hipotetyczną firmą, na którą patrzyliśmy powyżej: (1) Rozwodniony EPS oparty jest na podzieleniu skorygowanego zysku netto na 290 000 w rozbiciu na 103,900 akcji. Jednak w ramach pro forma rozwodniona baza akcji może być inna. Więcej informacji można znaleźć w poniższej uwadze technicznej. Po pierwsze widzimy, że nadal mamy wspólne udziały i rozwodnione akcje, w których rozwodnione akcje symulują wykonywanie wcześniej przyznanych opcji. Po drugie, przyjęliśmy dalej, że w bieżącym roku przyznano 5000 opcji. Przyjmijmy, że nasze wzorce szacują, że są warte 40 z 20 akcji, lub 8 za opcję. Całkowity koszt to 40 000. Po trzecie, ponieważ nasze opcje zdarzają się kamizelce klifowej w ciągu czterech lat, amortyzujemy wydatki w ciągu najbliższych czterech lat. Są to założenia dopasowane do zasad: działanie polega na tym, że nasz pracownik będzie świadczył usługi w okresie nabywania uprawnień, więc wydatki mogą być rozłożone w tym okresie. (Chociaż nie udało się nam tego zilustrować, firmy mogą zredukować koszty w oczekiwaniu na przegraną opcji z powodu zakończeń pracowników. Na przykład firma może przewidzieć, że 20 przyznanych opcji zostanie utraconych i odpowiednio zmniejszy koszt). Nasza obecna roczna koszt dotacji opcji wynosi 10.000, pierwsze 25 z 40.000 wydatków. Nasz skorygowany dochód netto wynosi więc 290 000. Dzielimy to zarówno na akcje zwykłe, jak i rozwodnione, aby wyprodukować drugi zestaw liczb pro forma EPS. Muszą one zostać ujawnione w przypisie i najprawdopodobniej wymagają uznania (w treści sprawozdania z dochodów) za lata obrachunkowe, które rozpoczynają się po 15 grudnia 2004 r. Finalna uwaga techniczna dla odważnych Istnieje pewna kwestia techniczna: stosując tę ​​samą rozwodnioną bazę akcji do obliczania rozwodnionego EPS (rozliczonego rozwodnionego EPS i pro forma rozwodnionego EPS). Technicznie, w rozbiciu pro forma ESP (pozycja iv w powyższym sprawozdaniu finansowym), podstawę akcjonariatu jest dalej powiększana o liczbę akcji, które można nabyć bez amortyzowanego kosztu odszkodowania (tzn., Oprócz przychodów z wykonywania prac i ulgę podatkową). W związku z tym w pierwszym roku, gdy tylko 10 000 z 40 000 kosztów opcjonalnych zostało obciążonych, pozostałe 30 000 hipotetycznie może odkupić dodatkowe 1500 akcji (30 000 20). To w pierwszym roku - produkuje łączną liczbę rozwodnionych akcji w wysokości 105.400 i rozwodnionego zysku w ujęciu 2,75. Ale w czwartym roku wszystko inne jest równe, to 2,79 powyżej byłoby poprawne, bo już skończymy wydawać 40 000. Należy pamiętać, że stosuje się to tylko do rozcieńczonego EPS pro forma, w przypadku których opłacamy opcje w liczniku Konkluzja Wynagrodzenie to tylko staranne podejście do oszacowania kosztów opcji. Zwolennicy słusznie twierdzą, że opcje są kosztami, a liczysz coś lepiej niż liczyć. Ale nie mogą twierdzić, że szacunki kosztów są dokładne. Rozważmy naszą firmę powyżej. Co zrobić, jeśli gołębi do 6 w przyszłym roku i pozostanie tam Wtedy opcje byłyby zupełnie bezwartościowe, a nasze szacunki wydatków okazały się znacznie przecenione, a nasza EPS byłaby zaniżona. Z drugiej strony, jeśli nasz zapas był lepszy od naszych oczekiwań, nasze kwoty EPS byłyby zawyżone, ponieważ nasz koszt byłby zaniżony. Jeśli otrzymasz opcję zakupu akcji jako płatności za swoje usługi, możesz otrzymać dochód, jeśli otrzymasz opcję, podczas korzystania z tej opcji lub w przypadku zbycia opcji lub zasobu otrzymanego podczas korzystania z tej opcji. Istnieją dwa rodzaje opcji na akcje: Opcje przyznane w ramach planu nabycia akcji pracowniczych lub planu opcji motywacyjnych (ISO) są ustawowymi wariantami akcji. Opcje na akcje, które nie są przyznawane ani w ramach planu nabycia akcji pracowniczych, ani na planie ISO, to niestandardowe opcje na akcje. Patrz Publikacja 525. Dochód podlegający opodatkowaniu i nie podlegający zwrotowi. za pomoc w ustaleniu, czy otrzymałeś ustawowe lub nieplanowe opcje na akcje. Ustawowe opcje na akcje Jeśli twój pracodawca przyznaje ustawową opcję na akcje, zwykle nie uwzględnisz żadnej kwoty w dochodach brutto w momencie otrzymania lub skorzystania z opcji. Jednak w roku, w którym wykonujesz system ISO, możesz podlegać alternatywnemu podatkowi minimalnemu. Więcej informacji można znaleźć w instrukcji Form 6251. Masz dochód do opodatkowania lub odpisaną stratę, gdy sprzedajesz akcje kupione przez korzystanie z opcji. Zazwyczaj traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę. Jeśli jednak nie spełnisz specjalnych wymagań dotyczących okresu przechowywania, będziesz musiał traktować przychody ze sprzedaży jako zwykłe dochody. Dodać te kwoty, które są traktowane jako płace, na podstawie udziału w ustalaniu zysków lub strat w rozporządzeniu zapasami. Szczegółowe informacje na temat rodzaju opcji na akcje można znaleźć w Publikacji 525, a także w zasadach dotyczących przychodów i sposobu generowania przychodu dla celów podatku dochodowego. Opcja akcji motywacyjnych - po wykonaniu ISO należy otrzymywać od pracodawcy formularz 3921 (PDF), wykonywać opcję motywów motywacyjnych zgodnie z art. 422 lit. b). Ten formularz zgłosi ważne daty i wartości potrzebne do określenia prawidłowej kwoty kapitału i zwyczajnych dochodów (jeśli ma to zastosowanie), które mają być zgłaszane po powrocie. Plan zakupów pracowników - po pierwszym przekazaniu lub sprzedaży akcji nabytych przez skorzystanie z opcji przyznanej na podstawie planu nabycia akcji pracowniczych, powinieneś otrzymać od pracodawcy formularz 3922 (PDF), przekazać nabyte papiery wartościowe nabyte przez plan nabycia akcji pracownika pod Sekcja 423 lit. c). Ten formularz będzie zawierał ważne daty i wartości potrzebne do określenia prawidłowej kwoty kapitału i zwykłych dochodów, które mają być zgłaszane po powrocie. Niestosowanie opcji na akcje Jeśli pracodawca udzieli ci opcji na akcje niepieniężne, kwota dochodu do uwzględnienia i czas jej uwzględnienia zależy od tego, czy można wyznaczyć uczciwą wartość rynkową opcji. Łatwa ustalona wartość rynkowa - jeśli opcja jest aktywnie sprzedana na ustalonym rynku, można łatwo ustalić wartość rynkową opcji. Informacje na ten temat można znaleźć w publikacji 525 dotyczącej innych okoliczności, na podstawie których można łatwo ustalić wartość rynkową opcji oraz zasady ustalania, kiedy należy zgłaszać dochody z tytułu opcji z łatwą do ustalenia wartością godziwą rynkową. Nie łatwo określona wartość rynkowa - większość niestosujących opcji nie ma łatwej do ustalenia wartości godziwej. W przypadku opcji niekonkurencyjnych bez łatwej do ustalenia wartości godziwej nie występują żadne zdarzenia podlegające opodatkowaniu, gdy opcja ta jest przyznawana, ale należy uwzględnić w dochodach wartość godziwą rynkową zapasów otrzymanych w trakcie wykonywania, pomniejszoną o kwotę wypłaconą, podczas korzystania z tej opcji. Masz dochód do opodatkowania lub odpisaną stratę podczas sprzedaży zapasów, które otrzymałeś, korzystając z opcji. Zazwyczaj traktujesz tę kwotę jako zysk lub stratę. Szczegółowe informacje i wymogi dotyczące sprawozdawczości można znaleźć w Publikacji 525. Strona Ostatnia recenzja lub Aktualizacja: 17 lutego 2017Opcje i odroczenie podatek dochodowy Wdrażanie oświadczenia FASB. 123 (R) wykracza poza wybór metody wyceny opcji akcji pracowniczych. CPA muszą również pomóc firmom wprowadzić niezbędne korekty w zakresie księgowości podatkowej w celu właściwego śledzenia korzyści podatkowych z tytułu odszkodowań w formie akcji. Oświadczenie nr 123 (R) wymaga, aby firmy korzystały z rachunkowości z tytułu odroczonego podatku dochodowego dla opcji na akcje pracownicze. Atrybuty podatkowe opcji określają, czy dana odliczna różnica przejściowa powstaje, gdy firma rozpozna koszty odszkodowania związane z opcją w swoich sprawozdaniach finansowych. Firmy traktują niekwalifikowalne i motywacyjne opcje w odmienny sposób. Firmy, które nie zastosowały podejścia opartego na wartości godziwej w oświadczeniu nr. 123 musi ustanowić otwarty pakiet nadmiernych ulg podatkowych dla wszystkich nagród przyznanych po 15 grudnia 1994 r., Tak jakby firma rozliczała opcje na akcje w tym oświadczeniu przez cały czas. W tym celu CPA muszą przeprowadzić analizę dotacji w formie dotacji w odniesieniu do skutków podatkowych przyznanych, zmodyfikowanych, rozliczonych, przepadionych lub wykonanych opcji po dacie wejścia w życie oświadczenia nr. 123. Niektóre niezwykłe sytuacje mogą wymagać szczególnej obsługi. Należą do nich przypadki, w których pracownicy tracą opcję przed jej nabyciem, firma anuluje opcję po nabraniu uprawnień lub opcja nie jest wykonywana, ponieważ zazwyczaj znajduje się pod wodą. CPA muszą również być ostrożnym z możliwymi zagubami, jeśli opcje są pod wodą, gdy firma działa w innych krajach z różnymi przepisami podatkowymi lub ma straty operacyjne netto. Obliczanie początkowej puli APIC i bieżących obliczeń podatkowych wymaganych w oświadczeniu nr. 123 (R) jest złożonym procesem wymagającym starannego zapisu. Nowo zatwierdzona uproszczona metoda dodaje jeszcze inne zestawy firm obliczeniowych, które muszą spełniać. CPA powinny zachęcać firmy do jak najszybszego dokonywania tych obliczeń, ponieważ niektóre wymagają śledzenia historycznych informacji. Nancy Nichols, CPA, PhD jest profesorem nadzorczym rachunkowości na James Madison University w Harrisonburg, w stanie Va. Jej adres e-mail jest nsolnolnjmu. edu. Luis Betancourt, CPA, PhD, jest adiunktem ds. Rachunkowości na James Madison University. Jego adres e-mail to betanclxjmu. edu. dokonał niezbędnej wyceny metodologii i pomógł firmie wybrać metodę przyjęcia. Teraz nadszedł czas, aby usiąść i zrelaksować się, podczas gdy inne firmy walczą o ukończenie realizacji oświadczenia FASB. 123 (zaktualizowany), Płatności w formie akcji. Ale poczekaj. Zanim zdecydujesz się na komfort, istnieją inne obawy związane z firmami, które wydają wynagrodzenie w formie akcji. Podczas gdy kwestie dotyczące wyceny otrzymały lwowski udział, CPA muszą również pomóc nieuprawnionym firmom w radzeniu sobie z oświadczeniem nr. 123 (R) s konsekwencje podatkowe. Zmiana jest nieunikniona W oczekiwaniu na obowiązkowe wyegzekwowanie opcji na akcje, 71 firm przeanalizowało lub zamierza zmienić swoje długoterminowe programy motywacyjne pracowników. Źródło: Hewitt Associates, Lincolnshire, Ill. Hewitt. Zasady podatkowe na podstawie oświadczenia nr. 123 (R) są złożone. Wymagają one śledzenia korzyści podatkowych z tytułu rekom pensji w formie dotacji na zasadzie dotacji i dotacji krajowej. Ponadto w celu zmniejszenia wpływu przyszłych transakcji na rachunek zysków i strat, firmy muszą przygotować 10-letnią historię działalności w zakresie opcji na akcje, aby określić kwotę dodatkowego kapitału wpłaconego (APIC). W tym artykule opisano odpowiedni podatek i księgowość, dzięki czemu CPA mogą pomóc pracodawcom i klientom łatwiej dostosować się do nowych wymagań. FASB przedstawił sprawozdanie nr. 123 (R) w grudniu 2004 r. Zgodnie ze wcześniejszym oświadczeniem nr. 123, spółki miały wybór księgowania płatności w formie akcji, stosując metodę wartości wewnętrznej według opinii APB 25, księgowanie zapasów wydanych na rzecz pracowników lub metodą wartości godziwej. Większość używała metody wartości wewnętrznej. Oświadczenie nr 123 (R) wyeliminował ten wybór i zobowiązuje przedsiębiorstwa do stosowania metody wartości godziwej. W celu oszacowania wartości godziwej opcji pracowniczych firmy muszą stosować model wyceny opcji, taki jak Black-Scholes-Merton czy kratownica. Poza wyborem modelu wyceny firmy muszą rozważyć wpływ podatku odroczonego na opcje wyceny według wartości godziwej. Z pracownikiem FASB nr. 123 (R) -3, umożliwiające większości firm do co najmniej 11 listopada 2006 r. W celu określenia metody obliczania puli nadmiernych korzyści podatkowych, nadal istnieje czas, w którym CPA pomagają firmom przygotować się do kwestii podatku odroczonego. 123 (R) tworzy. RACHUNKOWOŚĆ PODATKOWA ODMOWA Oświadczenie 123 (R) wymaga, aby firmy korzystały z rachunkowości z tytułu odroczonego podatku dochodowego dla opcji na akcje pracownicze. Atrybuty podatkowe opcji określają, czy dana odliczna różnica przejściowa powstanie, gdy firma rozpozna koszty odszkodowania związane z opcją w swoich sprawozdaniach finansowych. Opcje zapasów niekwalifikowanych (NQSOs). Kiedy firma przyznaje pracownikowi NQSO, uznaje powiązany z nim koszt rekompensaty i rejestruje ulgę podatkową równą kosztom odszkodowania pomnożoną przez stawkę podatku dochodowego od osób prawnych. Powoduje to utworzenie składnika aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego, ponieważ firma stosuje odliczenie odpisu finansowego, które nie jest obecnie potrącane z tytułu podatku dochodowego. Kiedy pracownik wykonuje NQSO, firma porównuje dopuszczalny odliczenie podatkowe z wcześniejszym obliczonym kosztem rekompensaty finansowej i wylicza ulgę podatkową związaną z jakimkolwiek nadmiernym odliczeniem podatku do APIC. Innymi słowy, CPA powinny porównać rzeczywistą korzyść podatkową z aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego oraz nadawać nadwyżkę akcjonariuszom zamiast do rachunku zysków i strat. Jeśli odliczenie podatkowe jest niższe niż koszt rekompensaty finansowej, odpis z tytułu pozostałego składnika aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego jest pobierany z puli APIC. Jeśli kwota przekracza pulę, nadwyżka jest naliczana od dochodu. Składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku od firmy zazwyczaj różni się od zrealizowanej korzyści podatkowej. Zastanów się nad składnikiem aktywów z tytułu odroczonego podatku jako szacunkiem w oparciu o koszt odszkodowania odnotowany w celach księgowych. Firmy nie powinny spodziewać się, że aktywa z tytułu odroczonego podatku równe będą korzyściom, które ostatecznie otrzymają. Załącznik 1 ilustruje rachunkowość NQSOs i podatków odroczonych. 1 stycznia 2006 r. XYZ Corp. przyznaje Jane Smith opcje na 100 udziałów. Opcje mają cenę wykonania 10 (cena akcji w dniu przyznania dotacji), a kończąc na trzech lat i mają wartość godziwą równą 3. Wszystkie opcje mają zostać przyznane. Tak więc koszt odszkodowania, który ma być rozpoznany w ciągu trzech lat, wynosi 300 (100 opcji X 3). Zakładając, że w 2006, 2007 i 2008 r., W roku 2006, 2007 i 2008, zakładamy, że w roku 2017, 2007 i 2008 r. Zostaną ustalone stawki podatkowe, będą rejestrowane koszty rekompensaty i związany z tym podatek odroczony: koszty odszkodowania z tytułu choroby. Dodatkowy kapitał wypłacony (ujmowanie kosztów odszkodowań) Dr Składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego (rozpoznanie aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego za różnicę przejściową związaną z kosztami odszkodowania) Na koniec 2008 r. Saldo w składniku aktywów z tytułu odroczonego podatku wynosi 105 i 300 w dodatkowych zapłacony kapitał. Zakładając, że Smith wykonuje swoje opcje w 2009 roku, gdy cena akcji wynosi 30 na akcję. Jeśli akcje zwykłe XYZ są akcjami zwykłymi, zapisałoby to ćwiczenie w następujący sposób: 123 (R) dostarcza dwie alternatywy przejściowe: zmodyfikowaną metodę perspektywiczną i zmodyfikowaną metodę retrospektywną z przekształceniem. Dodatkowo, Stanowisko Personelu 123 (R) -3, opublikowane przez FASB w witrynie sieci Web w dniu 11 listopada 2005 r., Oferuje trzecią uproszczoną opcję. We wszystkich przypadkach CPA muszą pomóc firmom obliczyć kwotę kwalifikowalnych ulg podatkowych (puli APIC) w dacie przyjęcia. Jest to ważne, ponieważ pomaga uniknąć dodatkowego rachunku zysków i strat przynoszącego zyski do przyszłych ćwiczeń opcji lub anulowania. Firmy, które nie zastosowały podejścia opartego na wartości godziwej pierwotnego 123 musi utworzyć otwarty pakiet nadmiernych korzyści podatkowych zawartych w APIC w odniesieniu do wszystkich przyznawanych i rozliczonych przydziałów w okresach rozpoczynających się po 15 grudnia 1994 r., Tak jakby spółka była księgowana na nagrody czasowe na podstawie oświadczenia nr. 123 podejście przez cały czas. Firmy te powinny również ustalić, jakie byłyby aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego, gdyby poszły za oświadczeniem nr. Postanowienia dotyczące uznawania 123. Jeśli po przyjęciu oświadczenia nr. 123 (R), koszt księgowania firmy w ramach opcji opiewa na kwotę większą niż odliczenie podatkowe, różnica stosowana wobec podatków jest stosowana wobec istniejącego puli APIC. Nie ma to wpływu na bieżące dane finansowe. Bez puli APIC, różnica skorygowana podatkiem byłaby dodatkowym kosztem rachunku zysków i strat. Oczywiście, obliczenie początku puli APIC i aktywa z tytułu odroczonego podatku zajmie trochę czasu. CPA muszą przeprowadzić analizę skutków podatkowych wszystkich opcji przyznanych, zmodyfikowanych, rozliczonych, przepadionych lub wykonanych po datowaniu pierwotnego oświadczenia nr. 123. (To stwierdzenie miało zastosowanie w odniesieniu do lat podatkowych rozpoczynających się po 15 grudnia 1995 r. W przypadku podmiotów, które nadal stosowały podejście "Opinia nr 25", ujawnienia pro forma potrzebne do uwzględnienia skutków wszystkich nagród przyznawanych w latach budżetowych rozpoczynających się po 15 grudnia 1995 r. 1994.) W przypadku firm, które korzystały z przepisów o uznawaniu opinii nr. 25, dobrym punktem wyjścia będzie informacja używana poprzednio dla oświadczenia nr. 123 ujawnienie informacji. Pliki przygotowania deklaracji podatkowych powinny zawierać informacje o wykonanych przez NQSOs i dyskwalifikacjach ISO. Pliki działu zasobów ludzkich mogą być kolejnym dobrym źródłem informacji. Pomimo tego, że rejestrowanie musi odbywać się na zasadzie dotacji, to ostatecznie nadwyżki podatku i braki podatkowe dla każdej dotacji są rozliczane w celu określenia puli APIC. Nagrody przyznane przed datą wejścia w życie 123 są wyłączone z obliczeń. Biuletyn Biura Rachunkowości Pracowniczych SEC 107 mówi, że firma musi obliczyć pulę APIC tylko wtedy, gdy ma niedobór w obecnym okresie. Biorąc pod uwagę trudności z uzyskaniem 10-letniej informacji, firmy powinny rozpocząć to obliczenia tak szybko, jak to możliwe w razie potrzeby. Uproszczone podejście Niedawna pozycja personelu FASB pozwala firmom wybrać prostsze podejście do obliczania początkowego salda puli APIC. Zgodnie z tą metodą bilans początkowy jest równy różnicy między wszystkimi dodatkowymi dodatkowymi kapitałami ujętymi w sprawozdaniu finansowym spółki dotyczącym ulg podatkowych z tytułu rekom pensji w okresie następującym po przyjęciu oświadczenia nr. 123, ale przed przyjęciem oświadczenia nr. 123 (R). Łączny przyrostowy koszt odszkodowania powstały w tym samym okresie, pomnożony przez bieżącą wymianę obowiązującej stawki podatkowej spółki, przyjmując oświadczenie nr. 123 (R). Mieszana stawka podatkowa obejmuje podatki federalne, stanowe, lokalne i zagraniczne. Skumulowana rekompensata inkrementalna to koszt wyliczony przy użyciu oświadczenia nr. 123 minus wydatek przy użyciu opinii nr. 25. Koszt powinien obejmować koszty odszkodowania związane z przyznaniem częściowego dofinansowania z dniem przyjęcia. Firmy mają rok od dnia, w którym przyjmują oświadczenie. 123 (R) lub 10 listopada 2005 r., Aby wybrać metodę obliczania puli APIC. WPŁYW ŚLEDZENIA GRANT-BY-GRANT Firmy decydują, czy pracownicy korzystają z NQSO generują nadmierne korzyści podatkowe lub niedobory na zasadzie dotacji przez dotację, biorąc pod uwagę koszty odszkodowania i związane z nimi aktywa z tytułu odroczonego podatku, które rejestrowały dla każdej konkretnej dotacji aby zobaczyć kwotę odroczonego podatku dochodowego od bilansu. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego dotyczące wszystkich niezrealizowanych nagród nie są brane pod uwagę. Jeśli pracownik wykona tylko część nagrody z opcją, to tylko z tytułu aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego związanego z wykonywaną częścią zostanie zwolniony z bilansu. UZASADNIENIE SKUTECZNEJ DATY Wiele firm używających zmodyfikowanej metody przyszłych zastosowań będzie posiadać NQSO, które zostały przyznane i przynajmniej częściowo nabyte przed przyjęciem oświadczenia nr. 123 (R). Kiedy pracownicy korzystają z tych opcji, firma powinna zapisać obniżenie podatków bieżących należnych jako zaliczka do APIC w zakresie, w jakim przekracza to składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego, o ile występują. Poniższy rysunek ilustruje wpływ NQSOs, który wykracza poza skuteczną datę. SYTUACJE NIEOBATNE CPA wdrażające aspekty podatkowe w oświadczeniu nr. 123 (R) może wystąpić w wyjątkowych okolicznościach. Przerwa przed naliczeniem. Pracownicy, którzy opuszczają firmę często tracą swoje możliwości przed upływem kadencji. W takim przypadku firma odwraca koszty odszkodowania, w tym wszelkie korzyści podatkowe, które wcześniej rozpoznano. Anulowanie po naliczeniu. Jeśli pracownik opuści firmę po kamizelce opcji, ale nie wykonuje ich, firma anuluje opcje. Kiedy NQSOs zostaną anulowane po potrąceniu, koszt odszkodowania nie zostanie odwrócony, ale składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Odpis jest naliczany po raz pierwszy w APIC w zakresie łącznych zaliczek w puli APIC z wcześniejszego uznania świadczeń podatkowych. Pozostała część wydatkowana jest przez rachunek zysków i strat przedsiębiorstwa. Wygaśnięcie. Wiele niekwalifikowanych opcji przestaje być niewykonywanych, zazwyczaj dlatego, że opcje są pod wodą (co oznacza, że ​​cena opcji jest wyższa niż aktualna cena rynkowa akcji). Te same zasady obowiązują w przypadku anulowania po potrąceniu, że koszt odszkodowania nie jest odwrócony, ale składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Odpis jest naliczany po raz pierwszy w APIC w zakresie, w jakim występują skumulowane nadpłacone świadczenia. Pozostała kwota jest wyliczana za pośrednictwem rachunku zysków i strat firmy. MOŻLIWE PITFALI Podczas wdrażania oświadczenia nr. 123 (R) CPA muszą zachować pewną ostrożność w niektórych obszarach. Stopy podatku odroczonego. Firmy, które działają w więcej niż jednym kraju, muszą szczególnie starannie wyliczyć składnik aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Obliczenia takie powinny być przeprowadzane w poszczególnych krajach, biorąc pod uwagę przepisy podatkowe i stawki w każdej jurysdykcji. Prawo podatkowe dotyczące odliczeń opcji na akcje różnią się w różnych krajach. Niektóre kraje nie zezwalają na odliczenia, podczas gdy inni zezwalają im na datę dotacji lub przyznania uprawnień. Opcje podwodne. Jeśli opcja jest pod wodą, oświadczenie nr. 123 (R) nie zezwala spółce na rejestrowanie dodatku z tytułu odpisu z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Odpisy z tytułu wyceny są rejestrowane tylko wtedy, gdy całkowita pozycja podatkowa spółki wykazuje, że przyszłe dochody podlegające opodatkowaniu nie będą wystarczające, aby zrealizować wszystkie korzyści z tytułu aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego odnoszące się do opcji podwodnych można odwrócić tylko wtedy, gdy opcje są anulowane, wykonywane lub wygaśnięte w niewłaściwy sposób. Straty operacyjne netto. Przed faktycznym zrealizowaniem powiązanej korzyści podatkowej przedsiębiorstwo może otrzymać odliczenie podatkowe, ponieważ ponosi straty operacyjne netto. Gdy to nastąpi, firma nie uznaje korzyści podatkowej i zaliczki na rzecz APIC za dodatkowe potrącenie, dopóki odliczenie rzeczywiście obniży podatki płatne. CASH FLOW IMPACT Metoda wybrana przez spółkę do obliczania puli APIC ma również wpływ na to, w jaki sposób odzwierciedla to osiągane korzyści podatkowe w sprawozdaniu z przepływów pieniężnych. W oświadczeniu nr. 123 (R) muszą stosować podejście brutto do zgłaszania nadmiernych ulg podatkowych w rachunku przepływów pieniężnych. Nadwyżka podatku od wyemitowanych opcji powinna być wykazywana jako wpływ środków pieniężnych z działalności finansowej i dodatkowy odpływ środków pieniężnych z działalności operacyjnej. Nadmierne ulgi podatkowe nie mogą być pokryte z powodu niedorozwoju z tytułu podatku dochodowego. Kwota wykazywana jako wpływ środków pieniężnych z tytułu finansowania różni się od wzrostu APIC z tytułu nadmiernych ulg podatkowych, w przypadku gdy w tym okresie firma odnotowuje również uchybienia z tytułu odliczenia od podatku od APIC. Firmy, które wybiorą podejście uproszczone, zgłoszą całą kwotę ulgi podatkowej, która zostanie zaliczona do APIC z opcji, które zostały w pełni przyznane przed przyjęciem oświadczenia nr. 123 (R) jako wpływ środków pieniężnych z działalności finansowej oraz odpływ środków pieniężnych z działalności operacyjnej. W przypadku częściowo uprawnionych opcji lub przyznanych po przyjęciu oświadczenia nr. 123 (R), w sprawozdaniu z przepływów środków pieniężnych firma przedstawi tylko nadwyżki podatku. Dobrym punktem wyjścia do obliczania początkowej puli APIC i aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego jest informacja, którą firma wykorzystywała w sprawozdaniu nr. 123 ujawnienie informacji. Pliki przygotowania deklaracji podatkowych i rekordy zasobów ludzkich mogą zawierać informacje o wykonywanych NQSO oraz wszelkich dyskwalifikacjach ISO. Firmy muszą obliczyć pulę APIC tylko wtedy, gdy mają niedobór w obecnym okresie. Jednakże, biorąc pod uwagę trudność w uzyskaniu 10-letniej informacji, dobrym pomysłem jest jak najszybsze uruchomienie tego obliczenia w razie potrzeby. Jeśli firma prowadzi działalność w więcej niż jednym kraju, uważaj podczas obliczania składnika aktywów z tytułu odroczonego podatku dochodowego. Wykonaj obliczenia według poszczególnych krajów, biorąc pod uwagę przepisy podatkowe i stawki w każdej jurysdykcji. UWAGI KOŃCOWE Wiele firm rozważa modyfikacje swoich istniejących planów opcji, zanim wydają oświadczenie nr. 123 (R). Osoby z podwodnymi wariantami giełdowymi decydują o tym, czy przyspieszyć procedurę licencjonowania, aby uniknąć uznania kosztów odszkodowania. Pomimo tego, że można uniknąć odliczania kosztów odszkodowania w ramach zmodyfikowanej metody potencjalnej, nie można uniknąć wpływu na basen APIC. Kiedy opcje wygasną w niewłaściwy sposób, firma musi odpisać aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego od puli APIC w zakresie nadwyżki podatku. W zależności od wielkości przyznanej opcji może to zmniejszyć pulę APIC do zera. Wymagania księgowe w podatku dochodowym w oświadczeniu nr. 123 (R) są bardzo złożone. Zarówno obliczanie początku puli APIC, jak i bieżące obliczenia wymagają od firm opracowania procesu śledzenia indywidualnych dotacji na akcje. The newer simplified method only adds another set of computations companies will have to perform. Public companies also must focus on designing the proper internal controls to meet the requirements of section 404 of the Sarbanes-Oxley Act. Combined with the potential difficulty of tracking down 10-year-old information, the obvious conclusion is to start now. How to Report Stock Options on Your Tax Return The above article is intended to provide generalized financial information designed to educate a broad segment of the public it does not give personalized tax, investment, legal, or other business and professional advice. Before taking any action, you should always seek the assistance of a professional who knows your particular situation for advice on taxes, your investments, the law, or any other business and professional matters that affect you andor your business. Important Offer Details and Disclosures TURBOTAX ONLINEMOBILE Try for FreePay When You File: TurboTax online and mobile pricing is based on your tax situation and varies by product. Absolute Zero 360 federal (1040EZ1040A) 43 360 state offer only available with TurboTax Federal Free Edition offer may change or end at any time without notice. Actual prices are determined at the time of print or e-file and are subject to change without notice. Savings and price comparisons based on anticipated price increase expected in March. Special discount offers may not be valid for mobile in-app purchases. TurboTax Self-Employed ExpenseFinder: ExpenseFindertrade is available year round as a feature of QuickBooks Self-Employed (available with TurboTax Self-Employed, see the ldquoQuickBooks Self-Employed Offer with TurboTax Self-Employedrdquo details below.) ExpenseFindertrade expected late January (late February for mobile app). ExpenseFindertrade not available from within TurboTax Self-Employed for people with certain types of expenses and tax situations including paying contractors or employees, home office or vehicle actuals, inventory, self employed health insurance or retirement, asset depreciation, sale of property or vehicles, and farm income. Availability of historical transactions for import may vary by financial institution. Not available for all financial institutions or all credit cards. QuickBooks Self-Employed Offer with TurboTax Self-Employed: File your 2018 TurboTax Self-Employed return by 41817 and receive your complimentary subscription to QuickBooks Self-Employed until 43018. Activation required. Sign in to QuickBooks Self-Employed by 71517 via mobile app or at selfemployed. intuitturbotax e-mail address used for activation and sign-in. Offer valid only for new QuickBooks Self-Employed customers. See QuickBooks for price comparison. When you use TurboTax Self-Employed to file your 2017 taxes, you will have the option to renew your QuickBooks Self-Employed subscription. If you do not purchase TurboTax Self-Employed by 41818, you will have the option of renewing your QuickBooks Self-Employed subscription by 43018 for another year at the then-current annual subscription rate. You may cancel your subscription at any time from within the QuickBooks Self-Employed billing section. Pays for itself (TurboTax Self-Employed): Estimates based on deductible business expenses calculated at the self-employment tax income rate (1537) for tax year 2018. Actual results will vary based on your tax situation. Anytime, anywhere: Internet access required standard message and data rates apply to download and use mobile app. Fastest refund possible: Fastest tax refund with e-file and direct deposit tax refund time frames will vary. Pay for TurboTax out of your federal refund: A X. XX Refund Processing Service fee applies to this payment method. Prices are subject to change without notice. TurboTax Expert Help, Tax Advice and SmartLook: Included with Deluxe, Premier and Self-Employed (via phone or on-screen) not included with Federal Free Edition (but available for purchase with the Plus bundle). SmartLook on-screen help is available on a PC, laptop or the TurboTax mobile app. TurboTax experts provide general advice, customer service and product help tax advice provided only by credentialed CPAs, enrolled agents and tax attorneys. Feature availability varies by device. State tax advice is free. Service, area of expertise, experience levels, hours of operation and availability vary, and are subject to restriction and change without notice. Tax Return Access, My Docs and My Analysis amp Advice features: Access to all tax-related documents we have on file for you is available until you file your 2017 tax return or through 10312018, whichever comes first. Terms and conditions may vary and are subject to change without notice. 1 best-selling tax software: Based on aggregated sales data for all tax year 2018 TurboTax products. Most Popular: TurboTax Deluxe is our most popular product among TurboTax Online users with more complex tax situations. CompleteCheck: Covered under the TurboTax accurate calculations and maximum refund guarantees. TURBOTAX CDDOWNLOAD SOFTWARE TurboTax CDDownload products: Price includes tax preparation and printing of federal tax returns and free federal e-file of up to 5 federal tax returns. Additional fees apply for e-filing state returns. E-file fees do not apply to New York state returns. Savings and price comparison based on anticipated price increase expected in March. Prices subject to change without notice. Fastest refund possible: Fastest tax refund with e-file and direct deposit tax refund time frames will vary. Pay for TurboTax out of your federal refund: A X. XX Refund Processing Service fee applies to this payment method. Prices are subject to change without notice. This benefit is available with TurboTax Federal products except TurboTax Business. About our TurboTax Product Experts: Customer service and product support vary by time of year. About our credentialed tax experts: Live tax advice via phone is included with Premier and Home Business fees apply for Basic and Deluxe customers. State tax advice is free. Service, experience levels, hours of operation and availability vary, and are subject to restriction and change without notice. Not available for TurboTax Business customers. 1 best-selling tax software: Based on aggregated sales data for all tax year 2018 TurboTax products. Data Import: Imports financial data from participating companies. Quicken and QuickBooks import not available with TurboTax installed on a Mac. Imports from Quicken (2018 and higher) and QuickBooks Desktop (2017 and higher) both Windows only. Quicken import not available for TurboTax Business. Quicken products provided by Quicken Inc. Quicken import subject to change.

Comments

Popular posts from this blog

Pfg forex australia

Darmowe forex skanowanie oprogramowanie

Forex flm pełny formularz